Augustimånad

Hej på er!
Jösses vad jag var dålig på det här med bloggandet i juli månad. Skämmas borde jag göra.
Men nu är jag på gång igen. Och snart får jag ju massa tid över för på fredag vankas det semester i tre hela långa veckor. Som jag och hjärtat längtar. Sena kvällar, lång sovmorgon, mysiga frukostar på balkongen i (förhoppningsvis) solen och en massa äventyr. Största äventyret blir utlandsresan till Kreta. Har ni några tips på vad vi inte får missa eller något smultronställe så får ni hojta till.

Vad som hänt det senaste får jag ta i ett senare inlägg för nu ska jag ta tag i dagens arbete så jag slipper sitta här till sju som de andra dagarna denna veckan.

Ta hand om er så hörs vi snart igen, jag lovar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0