Lördag-tisdag

Usch så gick hela helgen och måndagen utan att jag skrev en enda rad.
Jag har helt enkelt inte hunnit med. Helgen var fullspäckad med roliga grejer.

I fredags vet ni vad jag gjorde, ansiktsbehandling, flytthjälp, mys i soffan med hjärtat med tacos.

I lördags blev det en härligt lång sovmorgon, lite läsning på balkongen i värmen, en lång dusch, en sväng till Frölunda Torg för en fika med M´s mamma, mormor och bror, ett besök på Rusta där vi köpte en grill, hem till Johanna och Jonas för att titta på deras underverk, fick hålla, kramas och pussas med lilla Noah, hem till oss igen för att förbereda inför kvällens grillning. Klockan sex kom de första vännerna och halv tre på natten/morgonen skickade jag ut de sista.

På söndagen ringde klockan redan halv åtta. Två väldigt trötta människor var det som satte sig i bilen halv nio för att åka till Danmark med Helén, Patrik och Amelie och två av deras vänner med barn. Trots trötthet blev det en rolig och mysig dagsutflykt. Vi åt god frukost, spelade på automaterna, lekte med barnen, strosade i Danmark, åt en god middag på vägen tillbaka, köpte lite godis och dricka och spelade lite mer.
Vi var hemma runt sju och då la vi oss i soffan och somnade typ på fem minuter.

Igår var det måndag igen och ännu en vecka med jobb. Vi längtar båda två till semestern om fem veckor. Den har aldrig förut känts så långt bort.
Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma med en snabbvisit av Annette som ville låna två klänningar. Har man runt 70 stycken så får man allt lov att låna ut dem ibland så att de blir använda. :)

Tisdag idag då och det innebär lite ner jobb. Eftermiddagen och kvällen får nog även idag spenderas hemma då jag känner mig hängig och trött. Märks att man sovit alldeles för lite i helgen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0