Onsdagskväll

Vilken fin ondag det blev.
Jobb mellan sju och fem. En sväng till Frölunda Torg för ytterligare ett paket till Amelie, hem och hämta det stora paketet som jag gick utan i morse och sedan vidare hem till Helén och Patrik för ett årskalas.
O vilket fint kalas. Det bjöds på god mat i form av kassler, ananas, majs, gurka, potatissallad och bröd. Till efterrätt blev det en underbart god pannkakstårta.
I present av mig, M och lillasyster fick Amelie en rosa Bobby-car och sedan köpte jag ett halsband i silver med en berlock som ett hjärta med texten "Little princess". Hon verka nöjd och glad med sin lilla bil. Nycklarna till bilen och en rosa "Iphone" fick hon när vi var i Danmark i söndags :)

Kom hem runt åtta och slängde ihop lite middag. Kör Lchf nu jag och M så det blir en massa spännannde recept. Skriver mer om det en annan dag för nu ska jag slänga mig i säng.

Sverige besegrade precis Usa i damfotboll med 2-1.

Sov gott och puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0