Torsdag 7 juli

Börjar med att gratulera Sports flickor födda 98 till serievinnare.
Jag var nere på Valhalla igår och såg de sista matcherna och de är verkligen duktiga. Kul att man själv tränat dem en gång i tiden. Alla har blivit så stora. Skjutit iväg på längden har de också gjort.

Mellan matcherna som spelades igår kväll åkte jag och M till Pasta House och åt en underbar pastarätt. Jag vet, pasta är väldigt mycket fusk men nu kör vi igen. Vi tänker inte följa det helt slaviskt. Däremot kommer vi ta bort godis och sådant skit. Finns så mycket god frukt nu som är så mycket godare.

Kom hem runt halv tio så då hoppade jag i säng med en gång och började läsa. Tror jag han två tre sidor sedan somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0