Väderomslag

Sol, sol i moln, sol, sol i moln. Så kan vi sammanfatta fredagen fram till lunch.
Det gör inte så mycket. Veckans bästa dag är ändå här och det är lite lugnare på kontoret än vanligt.

Gårdagen spenderades här till fem och sedan var jag hundvakt med allt vad det innebär, typ promenad och gos :)
Till middag serverades det egenfångad fisk av min älskade M. Pappa kom förbi och sa hej och vi  tog en promenad och hämtade bilen som var inne på reperation. På kvällen kom Cattis och Erica förbi. Himla skoj att se dem igen. Bokade in en övernattning hos Cattis i nya lägenheten i Trollhättan i slutet på juli.
Kvällen slutade i sängen med boken. Det var min torsdag det.

Idag ska jag iväg på ansiktsbehandling efter jobbet :) Ikväll hjälper vi kusinens pojkvän att flytta. Han bor mitt över gården bara. Efter det blir det nått gott till middag tror jag och fira att helgen är här igen. Äntligen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0