Ensam i kvällen

Så var man hemma igen. Meningen var att jag skulle tillbringa kvällen hos Johanna och Jonas men det är troligen en bebis på väg hos dem så då får de allt vara i fred. Tänk när två blir tre. Fantastiskt.
Fick i alla fall pussa och krama på min M innan han åkte iväg på klassfest. Hoppas på en lite tidigare kväll för honom så jag får lite sällskap i kvällen. Inte alltför skoj att sitta ensam en lördag.
Det där med lugn och ro och ensamhet är inte min grej, inte min grej alls. Försöker lära mig varje gång med det går sådär.

Sitter och kikar på Sommarkrysset men det är inte så intressant. Ska bläddra vidare och se om det inte finns en film istället. Kanske Sex and the city på tv4 plus.

Vad gör ni ikväll?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0