Onsdag

Herre vad tiden har gått fort idag. Har inte haft en sekund över till att kika in här och skriva ett par rader.
Dagen började med en regning promenad till sjukgymnastiken där jag går på akupunktur en gång i veckan. Och efter det snabbade jag mig till bussen som tog mig till jobbet.
Klockan tolv kom Johanna förbi och så åkte vi till Frölunda Torg för en god lunch och fika. Ingen bebis än så länge med andra ord. Vi väntar alla spänt :)
Var tillbaka på jobbet runt halv två och sedan dess har jag jobbat på.
Nu är klockan fem och jag ska åka bort till Helén och Amelie för lite onsdagsmys.

Kvällen ska jag spendera med att pussa på M innan han åker till Köpenhamn imorgon för möten i två dagar.
Borta på midsommarafton med andra ord så då tar jag och packar väskan och åker till Tjörn och hälsar på farmor.

Vi hörs snart igen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0