Onsdagsstäd

Jäklar som jag städat idag. Dammat, dammsugit, diskat berg med disk, slängt massor med sopor, frostat av frysen, rensat kylskåpet, gjort matlådor, bytt gardiner i köket och sovrummet, möblerat i köket, rensat skafferiet. Allt detta i eftermiddags. Tvättat tre maskiner tvätt har jag också gjort. Nu är jag precis nyduschad och helt slut. Ska ta och dra mig mot sängen snart och vänta på att M ska komma hem och kramas med mig.
Missade ju tyvärr världens underbaraste väder men det hoppas jag kunna njuta av imon och hela helgen. I ett renstädat hem kan jag ta det lugnt och bara njuta lugnet. Ska bli väldigt skönt.
De enda som är kvar nu är att bära ner ett par lådor i källaren men det får M göra. Han är starkare än jag. Haha.

Sov så gott där ute!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0