Skinande fin måndag

Vilken fantastisk måndag jag fick.
Dubbelmassagen var magiskt och jag kände mig nästan som en ny människa när jag kom därifrån.
Ringde Johanna innan jag åkte från jobbet och hörde så hon mådde bra efter förlossningen och hur lillprinsen mådde. Hur pappan mår också såklart. Alla tre mår fint och prinsen har fått namnet Noah.
Får förhoppningsvis träffa lilla familjen i helgen. Ser jag fram emot massor. Blivit bortskämd med besök hos Johanna ett par gånger i veckan innan Noah kom så det känns lite tomt.

Kvart i fem tog jag bussen till Helén och Amelie för promenad och lek på lekplatsen. Vilket väder Sverige bjuder på nu, helt fantastiskt.

När de två gick upp till mormor och morfar gick jag mot bussen för att åka hem. Blev snabbt ändrade planer när Annette ringde och frågade om jag ville ta en promenad. Självklart. Så slutet av kvällen spenderades på en bänk med massor av prat och skratt med världens bästa Annette.

Somnade på tok försent när jag väl kom hem så det var en trött jag idag igen. Det gick bra då jag fick akupunktur i en timma på morgonen och där lyckades jag sova nästan under hela tiden.

Idag strålar solen minst lika mycket som igår så den ska jag försöka njuta av när M är iväg på fiske ikväll.
Måste bara stanna på Fröludna Torg på väg hem från jobbet och köpa något till lilla Noah. Tänk att jag får ha massa underbara barn omkring mig. Andreas, Tove, William, Amelie, Noah. ♥

Puss och kram


Jag och Amelie myser i eftermiddagssolen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0