Söndagsuppdatering

Jag som skulle vara så duktig och skriva varje dag ett par rader i bloggen. Missade söndagen då vi var iväg hela dagen.
Kan ni gissa var?
På Liseberg. Första gången i år och första gången på många år som jag bestämde mig för att åka lite.
M var sugen och då ville ju inte jag vara sämre. (Fast jag egentligen är livrädd).
Vi köpte varsitt åkband och först ut blev Lisebergsbanan. Pirrade till ordentligt i magen och det var riktigt roligt.
Efter det bestämde vi oss för att åka upp till den nya, Atmos Fear, och kika och när vi såg att det bara var fem minuters kö så ville jag åka. M var mer tveksam men jo vi skulle göra det. Kändes okej när vi stod i kön men så fort vi satte oss tillrätta i det stora hjulet så fick vi smått panik. Långsamt åkte den upp mot himlen. Att det var en otroligt vacker utsikt hann man nästan inte tänka på eftersom man var så nervös när den skulle släppa och med 110km/timma åka rakt ner. Vilken lättnad det var när den stannade och man långsamt åkte ner under marken igen.
Häftigt att ha gjort men kommer aldrig någonsin göra det igen.
Sedan blev det Virvelvinden, Shang Hai, Jukebox (2ggr), Flume Ride, Kanonen (2ggr), Lisebergsbanan (3ggr). Balder blev det tyärr aldrig då det var en kö på 40 minuter så fort vi var där och kikade.
Vi spelade såklart under tiden men kammade inte hem en enda vinst.
Innan vi åkte hem åt vi en underbart god lasange inne på Trebello (heter den så?).

Hemma runt halv nio, helt slut.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack! Ja jag gjorde ett impulsköp i torsdags då jag inte visste vad jag skulle ha på mig på aftonen :) det är en kjol ;) & så hade jag ett gammalt linne hemma. Men tyckte d blev rätt bra!

Kram

2011-06-28 @ 10:26:08
URL: http://detsnurrariminskallle.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kjolen finns på indiska 199:-

2011-06-28 @ 10:35:03
URL: http://detsnurrariminskallle.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kjolen kom till jkpg i onsdags så den verkar vara ny! Får hålla tummarna att den finns hos dig! Ha en bra dag!

2011-06-28 @ 11:16:38
URL: http://detsnurrariminskallle.blogg.se/
Postat av: Hans-Michael

Härligt att åka massor.. Önskar jag kunde det. Fast blir ju så lätt dålig när det går fort =(

2011-06-28 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0