Tisdag

Solen strålar som tusan utanför fönstret. Varmt är det också. Tänk om man kunde få vara ledig nu.
Jag är inte alls bitter att jag ska jobba sex hela långa veckor till innan semestern.

Måndagen spenderades på jobbet till halv fem. När jag kom hem blev det städ, tvätt och matlagning. En enkel kyckling- och bulgursallad. Gott i värmen. Efter middagen slänge jag och M lite skräp och tog en liten promenad innan det var dags för Lotta på Liseberg på tv4. Som jag älskar Jörgen Mörnbeck, han är ju bara så cool.
Tidigt i säng men inte hjälper det när man inte somnar förrän tolv.

Klockan ringde halv sju och det var en trött jag som hävde mig ur sängen.

Nu känner jag mig piggare och om en timma är det dags för en hel timmas massage här på jobbet.
Efter det lär jag väl vara trött igen så då går jag nog från jobbet. Gott med sommartider på kontoret :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: My

Hihi.. klart att det går bra, men man är ju nojig som alltid! Allt måste ju vara perfekt ;)



Sen är det nästa grej att planera också ju! Hihi!



Saknar! Puss & Kärlek <3

2011-06-28 @ 18:14:33
URL: http://finest.se/minimy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0