Torsdag

Idag tackar jag Gud att det är midsommarafton imorgon. Det betyder att vi är lediga och jag får en välbehövlig sovmorgon. Jag var uppe alldeles för tidigt imorse så nu när jag sitter här på kontoret och försöker få någonting gjort går ögonen i kors på mig av trötthet. Imorse lämnade M mig för Danmark och jag måste erkänna att jag saknar honom massor redan. Det är tur att vi ses redan på lördag igen.

Gårkvällen hos Helén och Amelie blev lika mysig som det brukar. Vi började med en promenad ner till Willys för att handla mat. Färsk potatis, kyckling och beaneissås (stavas?).
När vi kom hem blev det lite lek och bus med lillskruttan och sedan bad för henne. Lite för mig också som satt brevid och skvätte :) Hon somnade runt åtta och då fick vi njuta den goa middagen i lugn och ro.

Hjärtat kom och hämtade mig strax efter nio och sedan tillbringade vi två timmar med att välja kläder inför två dagars möten och middagar. Om jag får skryta lite så blev han himla snygg. Det bästa är att han är bara MIN.

Nu ska jag sätta lite fart här så jag kan sluta så tidigt som möjligt.

Idag styr bilen mot Tjörn och det lär väl vara några fler än jag som har den tanken. Hoppas på inte allt för långa köer.

Vi hörs senare.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0